joi, 18 februarie 2016

Acte necesare examen de traducator autorizat

Daca anul acesta ai in plan sa te inscrii la examenul de traducator autorizat organizat de Ministerul Culturii, noteaza-ti in agenda care sunt actele de care ai nevoie (si nu numai):
1. dosar de plastic cu sina;
2. 2 cereri tip: Descarca formularul de inscriere examene traducator (doua exemplare) de AICI;
3. copii legalizate la notariat dupa:
      a. diploma de studii – cel putin bacalaureat;
      b. certificat de nastere;
4. copii xerox
      a. 2 copii act de identitate (Carte de Identitate, Pasaport sau Buletin);
      b. chitanta de plata a taxei;
    c. certificat de casatorie sau hotarare de divort (in cazul schimbarii de nume – dupa caz);


ATENTIE! Candidatii care vor depune/trimite dosare ce nu contin toate documentele nu vor fi inscrisi la examen. 

Dosarele candidatilor nu se transfera de la o sesiune la alta, pentru fiecare inscriere la examene fiind necesara intocmirea si depunerea unui nou set complet de documente.

Dosarele de inscriere pot fi depuse direct la sediul Institutului National pentru Cercetare si Formare Culturala sau pot fi trimise prin curier rapid cu predare personala pe adresa:

Institutul National pentru Cercetare si Formare Culturala
Bdul Unirii, nr. 22, corp B, etaj 2, sector 3, Bucuresti

Mai multe detalii puteti afla pe site-ul: EXAMEN TRADUCATOR AUTORIZAT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...